Tema: Re: fejai automobilis
Autorius: Feniksas
Data: 2009-07-13 09:48:39
nu pagal tavo pasisakymus tai civic 5gen, t.y. nuo mazdaug 93m:
-taupus (priklauso nuo variklio, dyzelio nebus, duju irgi....)
-valins, net ir prasciausias variklis
-dziugins
-raudonu ypac daug
-detales vidutinisko brangumo
-daaaaaaaug vietos modifikavimams, jei megsti sedet garaze
-lankstus varikliai, gales ir smagiau ir taupiau vaziuot
-i tavo kaina isipaishys

kas blogai:
-pus
-skarbonke
-nera garso izoliacijos
-truksta vokisko uztikrintumo ir kokybes, pvz kad ir iki golfo
-daug ubytu variantu

naudoja toki mama, tai tikrai dziugina, kiek tenka pavazinet kitom panasiom
skarbonkem
tai dziuginimo lygiu netraukia