Tema: Re: fejai automobilis
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-07-13 14:01:10
Paskaiciavimas toks: dirbama apie 23 dienas per menesi. vaziuojama i ten ir
atgal su persedimu. kiek girdejau talonelis db apie 2 lt kainuoja. vadinasi
dienai reikia 8 Lt. menesiui reikia viso 184 Lt
Imant mano fejos situacija nuo namu iki darbo yra 12 km. per diena
nuvaziuojama 24 km. per menesi 552 km apvalinam iki 600, vadinasi
automobilis vidutinishkai su 1,6 ltr varikliu per menesi suvalgys 42 ltr
(7/100 km) kas pinigine ishraiska siai dienai yra:  4 * 42 = 168 Lt.
Vadinasi degalai atsiperka ir amortizacijai lieka 16 Lt :) kas yra per metus
200 Lt.
O dar kur visas laikas? O kur kitie reikalai kur skubiai reikia nuvaziuoti.
Dar ir seimos pagausejimas laukia, kad salygoja butinebe tureti 2-aji
automobili...

--
E=MC^2