Tema: Re: Kaip jums penktadienis, 13-oji, Paryziuj?..
Autorius: Bone Daddy
Data: 2015-11-16 20:10:53
Jei ne religija, ir dabar dar kirminus iš po žemės graužtum.

"Lavonas"  wrote in message news:n2d5jj$oum$1@trimpas.omnitel.net...

Deja kasiako dar nesukau :D
O kodel, tavo manymu, religija tce ne prie ko?
Mano manymu, tai religija yra pats blogiausias dalykas, kuris tik galejo
atsitikti zmonijai ir ji tikrai yra tce prie ko.

"monaxas"  wrote in message news:n2d4hh$ogu$1@trimpas.omnitel.net...

19:40 o tu jau kasiaką sutraukęs... Ir religija čia ne prie ko.