Tema: Re: Kaip jums penktadienis, 13-oji, Paryziuj?..
Autorius: nekas
Data: 2015-11-15 12:04:21
Vis dar nesupratai? Aš nelyginu religijų ir nesakau kuri už kurią
geresnė ir kodėl ir net nenoriu veltis į tokias diskusijas. Lygiai taip
pat kaip protingi žmonės nesiginčyja ar mergaitė su degtukais
protingesnė už miegančiają gražuolę ir kuris kokios pasakos veikėjas
kurį nugalėtų,ar kuris buvo teisus, o kuris blogas. Bet va tu labai nori
apie tai diskutuoti ir aiškintis. Taip ir susiformuoja priešingos
grupės, kurios paskui konfliktuoja tarpusavyje aiškindamos, kad jų
pasaka teisingesnė.