Tema: Re: Kaip jums penktadienis, 13-oji, Paryziuj?..
Autorius: sharkius
Data: 2015-11-14 15:39:56
2015.11.14 15:33, Bone Daddy rašė:
> Bl! Tu, matyt, nežinai kiek iki tol buvo visokių teroristinių aktų.
> Apsišvieskblia ir nesivadovauk rusiška propaganda.

Nu buvo, tu teroristiniu aktu, ir bus, sako net ir siaures korejoj laiks
nuo laiko kazkas sukyla, bet tai kai prisiktas tulikas uzdarytas ir
visos muses jo viduj, tai kaip ir px jei viena ar kita isskrenda ir
ikanda neatsargiausiem, bet tai nx reikejo atlapot duris ir dar ilindus
pamaisyt ta shuda? o rusiska propaganda tai man kaip ir px - neveikia
manes ji.

---