Tema: Re: ?domu, ten gal ?alia stotel? buvo?
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-06 12:26:21
On 2015-11-06 10:19, Sail wrote:
> Vakar del bajerio pravaziavom gelezinio vilko gatve nevirsydami greicio.
> Iskart sakau, i snuki nesiule ir nenustume, ir dar trys uz musu vaziavo
> tokiu pat greiciu.
> Visi kiti aplenke, neskaiciavau kiek, bet tai buvo taip 95% srauto.

Ir tas būtent Lietuvoje labai smarkiai akį rėžia. Jei važinėji tik
leistinu greičiu, tai verta salone beisbolo lazdą vežiotis. Na, maža
kas, gal koks budulis iššoks supykęs, jog tu jam praskrist trukdai :)

Akivaizdu, jog ženklai Lietuvoje sudėti atsižvelgiant į tai, jog dauguma
greitį viršija. Ženklas 60, pagrindinis srautas varo 80, gaidžių
gaidžiai 110 ar dar daugiau.

Ok, tarkim, jog ten 80 yra pakaNkamai saugu ir pastatysim ženklą 80, tai
kas bus? Pagrindinis srautas legalizuosis ir mins 80 nepažeisdami
taisyklių? Dabar pats bandau suvokt, ar čia ne retorinis klausimas? :)
Aš beveik įsitikinęs, jog pagrindinis srautas jau mins 100, o gaidynas
tai iš viso ne važiuos, o žemai skris.