Tema: Re: Ádomu, ten gal ðalia stotelë buvo?
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-05 16:29:58
cia nebent tuo mazai tiketinu atveju, jeigu jam gyvam likus tas
sukisimas kadanors atsipirktu, o ne dar padidetu. pagal viska tai
daugiau shansu kad baigesi taip kaip turejo baigtis. man labiau gaila
pinigu sukistu i nepilnamecius, sutraiskytus stotelej analogisko lopo,
ir dar tu, kurie bus sukisti jiems gydyt.