Tema: Re: ?domu, ten gal ?alia stotel? buvo?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-11-05 16:19:21
Tai, kad tau jo negaila, nereiskia, kad atsitikimas pasibaige laimingai.

"Sail"  wrote in message news:n1fob6$n1b$1@trimpas.omnitel.net...

Tai buvo potenciali nelaime aplinkiniams, kaip nesprogusi antro pasaulinio
karo bomba.

Gerai kad sprogo kai nieko arti nebuvo. Speju mazameciu vaiku dar neturejo.

Tad man negaila, as savo artimaisiais kaina va tokiems jau sumokejau.

Jei visi va tokie isismeigtu laisvalaiki i medi, vairuoti taptu visiems
saugiau.
Protingi gal pasimokytu is kitu, o pusprociams ten ir vieta.