Tema: Re: Nauja mada?
Autorius: Yvl
Data: 2015-11-05 16:08:52
uzgesinus varikli jie patys neissijungia?

"smile"  wrote in message news:n1fnol$mk3$1@trimpas.omnitel.net...

pas mano cvieką ackiri mygtukai du, priekiui ir galui. čia kad galėtum būt
šustras, neakindamas kitų  ;)

"spakainas"  wrote in message news:n1fhdp$he0$1@trimpas.omnitel.net...

Tajotoj jei gerai pamenu tai buvo taip: suki rankenėlę, įsijungia
pirmiausia priekiniai, dar pasuki - įsijungia ir galinis. Ir kai išjungi
šviesas visai, tai galinis priešrūkinis irgi išsijungia (rankenėlė
pasisuka fiziškai). Tobiš laikyt įjungtą tik galinį - fiziškai
neįmanoma, net ir atsisėdus važiuot naujai - galinis priešrūkinis
nedegs. Visai protingas sprendimas, imho.