Tema: Re: Nauja mada?
Autorius: pVytautas
Data: 2015-11-04 14:49:49
Man rodos tu mano ironijos nesupratai, del tos lenteles.
Klausima as supratau teisingai, bet tu matyt norejai paklausti vieno o
gavosi kito.
Piesinukas nupiestas kaip patogiau bet ne tau tai suprast.

"KEdas"  wrote in message news:n1b4ou$kg0$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad tu net klausimo nesupratai, o jau imiesi nurodinėti kokius
akinius aš turiu nusiimti.
Pabandyk pagalvoti apie akcizų prasmę dar kartą.