Tema: Re: Nauja mada?
Autorius: KEdas
Data: 2015-11-02 19:28:23
Nepamenu, kad miestas būtų kaip nors išskirtas. O pats punktas liko:
  98. Rūko žibintus leidžiama naudoti TIK ESANT BLOGAM MATOMUMUI, o
priekinius – ir sugedus priekiniam kairiajam artimųjų šviesų žibintui.

Kad nekiltų klausimų kas yra „blogas matomumas“:
5. Blogas matomumas – meteorologinių ar kitų reiškinių sukelta padėtis,
kai kelio matomumas yra mažesnis kaip 300 m neatsižvelgiant į kelio
parametrus.