Tema: Re: Santa Fe II, 140kw dieselio
Autorius: [mikro]
Data: 2015-11-02 09:29:52
del pardaveju psichiniu tai tiksliai. ble ble, pries pora menesiu universala
cia vienas uabas pirko. ir rinkosi tarp auriso ir i30. kazkaip gavosi, kad
pirmiausia nuvaziavom pas hyundaju. tai per pastaruosius 10 - 15 metu, tokio
arogantisko pyderasto pardavejo vaidmenyje, dar neteko matyti. mazdaug nx
mane trugdot, ko cia norit, ka cia klausinejat, o kai sefas paminejo kazka
del toyotos, tai galvojau kad I snuki tuoj inpis:)
tai aciu sakem dar iseidami palinkejom kuo greiciau is darbo iseit, kad
pardavimai hyundaju atsigautu, nes su tokiais asilais, tai vargu ar imanoma
kazka parduot:)

"netavoreikalas"  wrote in message news:n12is3$j06$1@trimpas.omnitel.net...

pats giundajus gaidis kurio nei naujo nei seno pirkt nei uz ka
nesinoretu, o dar ir pardavejai psichiniai pasirodo