Tema: Re: Santa Fe II, 140kw dieselio
Autorius: smile
Data: 2015-10-31 14:39:16
sunku, kai reikia vis už savo įsitikinimus kovot ir kitiem savo teisybę
įrodinėt, ania?  :)
tas Ego labai alkanas padaras  ;)

"Tomas"  wrote in message news:n12ca0$h49$1@trimpas.omnitel.net...

visa sita kazkur girdejau. oh wait... chrestomatiniai kompleksuotu
koriejieciu autopromo apologetu, neiperkanciu to pacio Touarego, paistalai.
nieko asmenisko.

Tik praktiniai potyriai, beje, priesingai emocionaliai rasliavai.
Apie variklio elastinguma ir kuro iseiga noreciau daugiau isgirst.

"Oiu586"  parašė naujienų news:n1263a$foj$1@trimpas.omnitel.net...

  Jeigu nėra praktinių potyrių, belieka lyginti specifikacijas.
Tuomet pasižiūrėkite bent jau variklio elastingumą ir kuro išeigą, kainą
bei garantiją pamatysite, kad korejiečių absoliutus dominavimas
Europoje yra dėsningas ir nepaneigiamas jau 3 metai. Visokie emocianalūs
užgauliojimai alia kibiras, 93 salonas kita vos ne rasistinė panieka,
nieko doro neduoda.
http://left-lane.com/car-sales-europe/car-sales-segments/large-suv-segment/