Tema: Re: Santa Fe II, 140kw dieselio
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2015-11-01 18:20:28
aha, karta su kazkokiu iki 5 metu  senumo korejietisku SUV vaziavau, tai
padare ispudi monotoniško juodo plastiko dureliu "apmušalai".
pas 84 golfa prabangesni buvo.

"Tomas"  parašė naujienų news:n11vk3$e8q$1@trimpas.omnitel.net...

nuo to jos geresnes nepasidaro. Sitie skaiciai nieko nesako, ka cia noretum
irodyt, LC ir Cheroky statyt salia tai bbd

kas man paliko ispudi paskutinej kartoj, tai is atlieku surinkti salonai,
'93 Escorto lygio.
Pries tai ejusi Santa siaip normali masina bendram kontekste, neskaitant
shudino prefacelift 2.2 dyzelio, Sorento biski tokia taporna pasirode.

"Oiu586"  parašė naujienų news:n1046c$1rm$1@trimpas.omnitel.net...

No, no su apibudintais dauguma vazineja lietuvoje. O Santa ir Sorento
Europoje turi 50% siame segmente. Tik pas mus ne Europa, tas ir jauciasi.
http://left-lane.com/european-sales-2013-large-suv-segment/