Tema: Re: Dyzelis vs benzinas
Autorius: Karksiu
Data: 2015-10-24 11:47:00
Jūs čia kalbate, lyg visi tik Vilniuje gyventų. Tema visiškai ne apie gerą
visuomeninį transportą, bet apie tai, su kokiu varikliu mašiną pirkti.

"svyt"  parašė naujienų news:n0f8uo$lrn$1@trimpas.omnitel.net...

Jei butu pas mus visuomeninis normalus o ne bomzynas su
kisenvagiais. Beto, pvz man reiktu supirkti zieminius rubus,
zieminius batus visai seimai ir kazi ar butu taip ir pigu, vien
kailiniai zmonai kiek kainuotu, daba pakanka rudenines striukes
iki masinos nubegti (ten vebasta prisildziusi)

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/