Tema: Re: Dyzelis vs benzinas
Autorius: Julius
Data: 2015-10-24 08:08:21
"cooleris" <Dar@takas.lt> Wrote in message:

Teisingai. Jei 3-4 tūkstančiai per metus, auto tau nereikia.
 Taksas, visuomeninis ir auto nuoma jei toliau vykt. Degalai,
 tepalai, remontas ir draudimai neatsipirks. O be to kai važiuji
 tiek mažai, tai vairavimo įgudžiai abejotini. Būsi tik dar vienas
 maišalas savo apylinkėse.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/