Tema: Re: Dyzelis vs benzinas
Autorius: pVytautas
Data: 2015-10-23 20:32:11
Mano kuklia nuomone fokuso su 180kkm pirk nederetu nei bendzo nei dyzelio.
Nes paprasciausiai tai neremontuojami auto.
Fordo vairuotojas dziaugiasi 2 kartus 1 -pigiai nupirkes  2 - atsikrates.
Gal kam sekasi o man prisiminimai nekokie arba lukesciai buvo per dideli.

"Karksiu"  wrote in message news:n0dpaj$bpu$1@trimpas.omnitel.net...

Renkuosi nedidelį nebrangų automobilį, nusižiūrėjau du Fokusus, vienas su
dyzeliniu 100 kW varikliu, kitas su benzininiu 74 kW varikliu. Dyzelinis 600
eurų brangesnis (2800 e), benzininis 2300 e. Kurio eksploatacija pigesnė?
Abu nuvažiavę apie 180 000 km, dyzelinis metais naujesnis. Kokie argumentai
būtų už vieną ar kitą? Turėjau seną Focus (MK1) su 85 kW benzininiu
varikliu - labai brangu su tokia važinėti, apie 8 - 9 litrus ėmė 100 km
kelio.