Tema: Re: BMW 320D E46
Autorius: ManXP
Data: 2012-06-25 13:20:31
Buvau paemes is jos ta bnv, viskas gerai su juo, priziuretas normaliai.
Niekas nebarska, vaziuoja padoriai (aisku, kiek "padoriai" gali vaziuot
tokio lygio auto)

"news.omnitel.net"  wrote in message

Matai isklaikymas islaikymui nelygus. Tavo tetai vaziuoja ir uztenka. Kitas
pravaziuos, sakys netraukia, pakaba barska nu ir nx, o del geros izoliacijos
nelabai moteriskei ir girdisi. Arba kitas pvz.: nusiperka 3.0 D ir sako mano
masina 5 litrus srebia. Tai nx pirkt tokia masina su tokiu varikliu, jei
vazinejiesi kaip su 1.8. Aisku ten jau galine pakaba sutvirtinta, tai
pencinyko rezimu ner kam ten luzt..