Tema: Re: BMW 320D E46
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2012-06-25 10:47:37
Priekine pakaba galetu laikyti ir geriau.  Automato sanaudos mieste nelabai
dziugins, vaziuos smagiai. Jei ne uzmusta gausi, tai karts nuo karto
priekine vaziuokle pasitvarkysi ir viskas. Filtai visi + tepalas gero
gamintojo ir apie 400 su darbais gali atsistoti. Mano 330D tiek kastavo.
P.S. pazystamas su 530D ant automato defekto uzsoko, kad 4000 lt pakastavo
remontas. Tai cia atsargiai reikia rinktis.