Tema: Re: BMW 320D E46
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2012-06-25 13:11:02
Matai isklaikymas islaikymui nelygus. Tavo tetai vaziuoja ir uztenka. Kitas
pravaziuos, sakys netraukia, pakaba barska nu ir nx, o del geros izoliacijos
nelabai moteriskei ir girdisi. Arba kitas pvz.: nusiperka 3.0 D ir sako mano
masina 5 litrus srebia. Tai nx pirkt tokia masina su tokiu varikliu, jei
vazinejiesi kaip su 1.8. Aisku ten jau galine pakaba sutvirtinta, tai
pencinyko rezimu ner kam ten luzt..