Tema: Re: Suvirinimo pusautomatis, transformatorinis ar invertorinis?
Autorius: Gadaminas
Data: 2012-06-20 10:29:20
Inverterinis maziau jautrus itampos svyravimams, nes yra sroves
stabilizavimo sistema. Jei itampa pakrinta tinkle, tai automatiskai srove
yra palaikoma ta pati. Aisku, kai nukrinta iki 170V, tai tada jau yra kaip
yra. patikimumas yra neblogas, be to yra garantijos, be to visada galima
suremontuoti, be to remontas pogarantiniu nera brangus(iki 130).
Dabartiniu metu net profesionalai naudoja inverterinius. Tikrai patikimumas
labai geras, nes dideles atsargos padarytos, plius geras ausinimas. Isigyji
toki daikta ir dirbi. Daug kas virinasi priekabas, stelazus. Nepakeiciamas
daiktas darbui ir uzdarbiui, jei turi darbu...

"Dzukas" <pavarde@microsoft.com> parašė naujienų
pranešime:jrrqvr$c0r$1@trimpas.omnitel.net...