Tema: Re: Suvirinimo pusautomatis, transformatorinis ar invertorinis?
Autorius: karloff
Data: 2012-06-19 19:48:19
turejau shita, negaliu gero zodzio pasakyt. kad persilpnas tai manau savaime
aisku. duslintuva pavirint tai is bedos tinka o kai reikejo stelazhuka is
kampainiuku pavirt - uzsipisau. pastoviai perkaitinejo, smarves ziauriai
truko, su vielos padavimu ten kazkaip chujovai ishspresta bo vis nenoredavo
stumt... vienintely karta man jis patiko kai reikejo drauguj ishlauzhtus
garazo vartus tvarkyt - savisauge viela ir viena faze buvo puiku :) o siaip
tai aparatas nebent smulkiems darbeliams ukyje/namie tinkamas, kokiam
grebliuj ar kastuvuj pavirint.

"hedgehogus paiuricus"  parašė naujienų

Situos giria naudojantys

http://www.stokker.lt/suvirinimo-iranga-ir-medziagos/mig-mag-suvirinimo-irenginys/mig-pusautomaciai/suvirinimo-pusautomatis-handy-mig/p:1003609/