Tema: Re: Suvirinimo pusautomatis, transformatorinis ar invertorinis?
Autorius: Dzukas
Data: 2012-06-20 09:35:39
Vienfazio transformatorinio tikrai neimčiau, nes specai mane įspėjo, kad jei
įtampa tinkle nors kiek plaukioja su tokiu tik vieni nervai.
Su invertoriniu visai kitas reikalas, jis įtampos svyravimų taip nebijo, bet
kai kurie pusautomačių pardavėjai kažkodėl nepataria pirkti invertorinio,
nes jei suges po garantinio tai stipriai patuštins piniginę ir tai dar
klausimas pataisys.
Tai labai norėčiau sužinoti ar tai tik mitas kad invertoriniai dažnai genda,
ar kažkoks pardavėjų sąmokslas ar tai tikra realybė.
Suprantama, kad su mažai žinomų gamintojų ar "kinietiškų" pusautomačių
patikimumas gali būti problematiškas, bet įdomu kaip lietuviški laiko.

Dzūkas