Tema: Re: OT: laikrodis su sirdies ritmo matuokliu
Autorius: Linelis
Data: 2012-06-19 14:03:15
tai jo, ale man pazaidimams pilnai to pakanka :)
tipo pasiziuri, oj kiek daug km as siandien nuvaziavau su dziraciu, vo kokiu
max greiciu vaziavau nu ir panasiai
zmonai patinka, nes parodo kiek kaloriju sudegino :)
zodziu, super zaisliukas, kuris nieko nekainuoja, parsisiunti i mobilka ir
naudojiesi
gal tik baterijas greiciau isciulpia, bet netragiskai.