Tema: Re: OT: laikrodis su sirdies ritmo matuokliu
Autorius: ramunas
Data: 2012-06-19 13:52:59
cia siaip "sportininku" pradedanciuju isitikinimas, kad jiems to reikia. as
sportuoju megejiskai kasdien, kad dalyvauciau savo sporto varzybose siokiems
tokiems rezultatams parodyti. tai man nikuja nereikia to sirdies matuoklio.
begu ir jauciu kokiu man reikia greiciu begti ir t.t. yra treniruotes
Joging`as ... tai zhinau savo ritma ir niekados pulsas neperkopia 25b/10sec
.... buna tempinis begimas tai irgi px koks tas pulsas, nes begi
maximaliai... ir pulsas iki 30b/10sec .... matujuosi pulsa karta i 6
menesius ... ir siaip is neturejimo ka viekti tikriausiai :)))
GPS`as tai joa reikalingas. bet ir tai ar telefone ar ant laikrodzio tai
tikslumas jo apgailetinas. ateity gal kazka sukurs tiksliau ... dabar tai +-
gali pasiziureti :)