Tema: Re: OT: laikrodis su sirdies ritmo matuokliu
Autorius: Linelis
Data: 2012-06-19 13:24:49
iki siol naudodavau sia programele su mobilka
http://www.sports-tracker.com/
vis pagalvodavau kad reikia nusipirkti sirdies ritmo monitoringa,
http://www.sports-tracker.com/blog/hrm/
ale kaip jau kazkas parase auksciau, supratau : o nakum man jisai?

daug idomiau paziureti i statistika greiciu, mapus pavartyt ir panasiai