Tema: Re: OT:Perkūnkiemis
Autorius: Vitas
Data: 2012-05-19 07:45:12
Tai taip, nėra ten viskas taip tragiškai, tiesiog žiūrint kokie prioritetai.
Jei svarbu, kad namas būtų naujas ir pigus (t.y pigesnis nei kitur, nes jei
butas kainuoja 200k tai nevadinčiau pigiai), tai tinka ir perkūnkiemis. Man
pvz, reikia kad būtų daugiau erdvės, galėčiau automobili pastatyti arčiau
namo, o ne kažkur giliai po namu, butų kur išeit pasivaikšiot ir pabėgioti
ir t.t.