Tema: Re: OT:Perkūnkiemis
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2012-05-18 21:44:18
tikrai geriau sena statyba, kur nors seskuose ar asanaviciutes gatve. ir
namai
geri, ir komunaliniai mazi, ir kaimynai (y), ir parkuotis kiek nori vietos.
svajone ;)

o del tos "gatves", tai biski PR'o, biski Zuoka prie to prisliejom, ir gavom
ten per
privatu sklypa savivaldybes irengta saligatvi. nors kaip ir nelegalus
statinys, savi-
valdziavimas, bet praeiti visai patogu :) Dekui KEdui :)