Tema: Re: OT:Perkūnkiemis
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2012-05-18 22:17:37
matai aš prieš tai 10 metų gyvenau senoj statyboj, nuomavausi:

Žirmūnuose
Fabijoniškėse
Karoliniškėse
Pašilaičiuose
Baltupiuose

Seno buto kaina ten panaši, kaip pirdunkiemyje naujo. Bet kartonkiemyje iki
šiol (jau 5 metai)
vistiek VISKAS geriau, pradedant naftalinu nesmirdančias parduotuves ir
baigiant tuo, kad gali
laisvai parkuoti mašiną savo parkinge, o jei nori papildomos vietos, gali
išsinuomoti ar nusipirkti
dar. Apie bent 3 kartus mažesnius komunalinius jau net nekalbu, per tuos 5
metus susitaupė bent
po 200 lt/mėn (jei kiaurus metus imant) kas = 12 000 "apyvartinių", o ir
kaina per krizę krito kur
kas mažiau, nei senos statybos - nuo 250 000 iki 160 000, ne iki 120 000

nors aišku jokie argumentai niekada neįtikins aklo, kurčio, buko ar šiaip
kauniečio