Tema: Re: Toyota Carina E ABS bedos kai sausa
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-05-16 15:43:58
na pas mane amortizatoriai kažkas ~600Lt, pakaba kokia 2.5kLt
priremontuota, diržo keitimas na tarkim ~500Lt*2, stabdžių diskai 300Lt,
kaladės priekis 100 galas 50 po tris kartus, vandens pompa ~200, diržų
įtempėjų už 400Lt, duslės netvarkiau, sankabos netvarkiau, suportai
galiniai 50Lt už abu, priekinis suportas 20Lt, na dar smulkmenų irgi
bus. Na ir pati mašina metalo laužo krūvos būklėj :)