Tema: Re: Toyota Carina E ABS bedos kai sausa
Autorius: FwsA
Data: 2012-05-10 16:40:44
Kad man ta lempute labai retai uzsidega, labiau nervuoja, kai ramiai
stabdant jaucias, kad ABS suveikineja.
O jei dregna- lyja, galiu visa diena vazinet po miesta ir viskas veikia kaip
priklauso. Bet va jau antra diena nelyja, isdziuvo, tai siandien jei tik
ramiai stabdai prie sankryzos,, nu va po poros sankryzu jau ir turi degancia
lempa skydelyje.
Pas rusus skaiciau, kad deda volgos ABS davikli ten ji biski su dilde
apdirbe, bet reiktu kad kazkas patvirtintu, kad tikrai reiks naujo daviklio.
Nes blemba, kodel kai slapia, problemos nera?
Ir tuo paciu kur kazin galima butu rasti Volgos ABS davikli? Lytagra gal
kokia?
Gedas