Tema: Re: Toyota Carina E ABS bedos kai sausa
Autorius: FwsA
Data: 2012-05-16 14:17:11
Kaip ir zadejau, padariau exeline lentute. Nu bl, ne taip ir pigiai
vaziuoju:
Nupirkta 2005 Gruodis, 188000km
Dabar 310300km.
Gaunasi nuvaziuota 122000km per sesis su biskiu metu.
Remontui isleista iskaitant: (dirzu keitima (jau 2kartus), tepalu keitima,
filtru ir pan, sankabos keitimas, amortizatoriai)- 10035Lt.
Nebuvo itraukta i 10035lt:
+2850Lt dujos
+1490Lt padangos.
+Neitraukta lemputes visokios, valytuvai, plovimai, draudimas ir pan.
Viskas remontuota servisuose. Tik tepalus su filtrais pats keisdavausi, bet
medziagas itraukiau i remonto islaidas...
Gedas