Tema: Re: kabliu elektros pajungimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-04-16 14:03:06
On 2012-04-16 13:41:57 +0300, W. Adamkievicz said:

> nugi galiu pakartoti:
> " Jau 4 metai, niekas neuzpuna, viskas veikia
> TA - tinka."

Ir kam kartoji?

> jokiam garaze nestovi, vaziuoja betkada ir betkur, per tuos 4 metus
> nuvaziavo ~80 000 km.
> Tiesiog gal daznai naudojama.

Nezinau, kiek daznai reikia vartoti, kad nenuzputu druskoje mirkdami
niekuo nedengti kontaktai. Taip, kad nereikia cia aiskinti, kokia gera
rozete uz 7 lt. Ne vieno pardavejo pardavinejamas nagrinejau, padoriu
nera. Dangtelis nesandarus, ko pasekoje kontaktai niekuo nedengti
mirksta druskoje.

> Normalus perejimas kainuoja beveik 40 Lt, tas uz 20 sudas.

Nezinau, kur tu randi prasta uz 22-24lt. Mano veikia puikiai (o gal
ponas randate ta 22lt kainuojanti kur nupirkti uz 40lt, a? ). Jei ka,
tai as turiu dar ir uz >100lt perejima. Tokio gal dar ponas ir nemates
- jis perduoda visus 13 kontaktu - 7 yprastai isdestyti, o like 6
aplinkiniame ziede.

> Kitoms masinoms butent ir nusipirkau, o tai nepirkau nes tuo metu taip reikejo.
> Tiesiog net ir ta rozete uz 7 lt reikia prisukineti ne su atbulom
> rankom ir viskas veiks

Taip, pirmus metus veiks. O po to nupus. Gali sukti kaip nori, apipuna
kontaktai, ir jie pradeda nebekontaktuoti. (antrais metais reikdavo
ikisineti po kelis kartus, kad nusivalytu oksidas. Tada kontaktuodavo.
Po to jau ir smulkia dilde reikejo valyti oksida. Ir kuo toliau, tuo
dazniau.) Taip, kad nereikia man cia sekti pasaku apie kreivas rankas
ar dar ka nors. sh...das uz 7 lt ir yra tik sh...das. Jei patinka
pypintis kiekviena karta valant kontaktus - prasau. Bet kitiems
nesiulyk.
Audrius K.
P.S. Mane "zavi" zmoniu savybe padaryti nesamone ir tuo girtis...