Tema: Re: kabliu elektros pajungimas
Autorius: W. Adamkievicz
Data: 2012-04-16 13:41:58
nugi galiu pakartoti:
" Jau 4 metai, niekas neuzpuna, viskas veikia
TA - tinka."

jokiam garaze nestovi, vaziuoja betkada ir betkur, per tuos 4 metus
nuvaziavo ~80 000 km.
Tiesiog gal daznai naudojama.

Normalus perejimas kainuoja beveik 40 Lt, tas uz 20 sudas.
Kitoms masinoms butent ir nusipirkau, o tai nepirkau nes tuo metu taip
reikejo.
Tiesiog net ir ta rozete uz 7 lt reikia prisukineti ne su atbulom rankom ir
viskas veiks

On 2012-04-16 10:51:39 +0300, W. Adamkievicz said:

> pirkau normalios firmos kabli, tai jame buvo visi reikiami tvirtinimo
> varztai - prisisukau pats.
> Nuo rozetes ejo fiskes - netoli kaires ir desines galines lempos buvo
> tokios pat fiskes (atjungi viena ir pajungi kita, atejusia nuo rozetes,
> kad veiktu auto lempa), viska sujungiau negalvodamas, nes kitaip pajungti
> ir negalejau - viskas veikia. Viena fiske liko laisva, pagal instrukcija
> tai kemperio akumo krovimas ir dar kazkas. Kadangi mano priekaba pasirode
> su kitokiu stepseliu, tai nusipirkau senukuose rozete uz 7 Lt,

Maladiec ;-)))  Tai va tokia rozete ir supuva per 1-2 metus... (turiu
patirties ne su viena rozete)  Vietoj to, kad butum nusipirkes perejima
uz 22-24lt ir turejes tvarkinga rozete (kurioje po dangteliu yra
sandarinanti guma, kurios kontaktai padengti normalia danga)

> perjungiau ("1" laida su "1", "2" su "2" ir tt). Jau 4 metai, niekas
> neuzpuna, viskas veikia

Na taip, ikisi - neveikia, pajudini - veikia, pavaziuoji - vel
neveikia... (nebent tavo masina ziema prastovi garaze, dada laikys
metasi kitais ilgiau)

> TA - tinka.

Kol kas musu TA is vis po...ui, kaip ta priekaba pajungta. Klausimas,
kiek ilgai. Ir kada susigaudys tikrintojas, kaip turi buti pajungta (as
tik nusipirkes pravariau ta kemperi su priesrukine, kuriai pajungi
kablio rozeteje net nebuvo laidu. Pradzioje dar ieskojau, gal pas ka is
draugu ar pazistamu yra tvarkingai pajungtas kablys - neradau. Po to
susitvarkiau savo)

> Gal tas elektrikas norejo pajungti ir visokius "kemperio akumo" krovimus,
> tai cia ta kaina.

300lt yra tik tvarkingai pajungra rozete be kemperio akumu krovimo ir
saldytuvo maitinimo. Elektronika reikalinga suderinti auto ir priekabos
elektrines schemas ...

Audrius K.