Tema: Re: Auto perregistravimas
Autorius: Kurmis
Data: 2012-04-16 00:15:10
siaip tai kol naujas savininkas neuzsikabina ant saves, kad ir praeisi
regitra su nurasymu, masina vis dar skaitysis ant taves, tik tiek kad
poliucijai ir kitiems gali atsikirst su pirkimo pardavimo popieriukais.
geriausiai sakyti kad auto i baltarusija ar ukraina isejo. prasys vasios
galu, reiktu ka nors "pazinot" is uzsienio.

--
Kurmis