Tema: Re: Auto perregistravimas
Autorius: old+tired
Data: 2012-04-15 14:16:01
Vaziuojat abu su pirkeju i Regitra, pasakot, kad "keiciasi savininkas",
priedat prie techpaso pirkimo-pardavimo sutarti, kazkuris jusu (kaip
susitarsit) sumoka 19Lt ir tampa nauju seimininku po 5-10Min...
Nei nusukinet numerius, nei varyt masina.

DEMESIO: galioja, jei techpase nera/nenurodomas variklio numeris. Jei yra -
teks vaziuot su pardavimo objektu...