Tema: Re: reikia seno inkilo
Autorius: Tomas
Data: 2012-04-13 13:19:46
Shalia magistrales nieko nedariau. Vln - juodu ant balto buvo - 200 m. Derinimas buvo ne pagrindine duona, tik komplekte prie viso kito, bet laiko ir nervo atimdavo turbut daugiausiai. Ir beje, rashiau - tai buvo kazhkadaise, kaip dabar yra - chznjet, nesidomiu, bet nemanau, kad kazhka palengvino verslinykams.