Tema: Re: reikia seno inkilo
Autorius: Tomas
Data: 2012-04-13 10:50:25
Gal kada ir dulkins. Bet stacionaru prie gatves ishvis chuj pastatysi, jau nuo senu senoves. Mentu reikalavimas - 200 metru nuo gatves kad butu. Esu mates tik vienakart kaip suderino - rimtas dede skambtelejo i mentine, per 15 minuciu prisistate du stori komisarai pasitempe ir ishtikimais veidais, jiems buvo parodyta pirshtu kur turi stoveti reklamele ir griezhtai pasakyta "man reikia greitai". Sutvarkyti dokai gulejo ant stalo dar ta pacia diena.