Tema: Re: Linzes Xenon
Autorius: Virus
Data: 2009-02-24 17:20:03
Tai gal uzmiestyje nevazineji? :) As kai gera pusmeti tamsoj nuvaziuoju
turbut 70% viso kelio, tai uz3.14sa tie zenonininkai nerealiai. Labai stipriai
akinanciu sutinku beveik kasdien. Dabar jau darosi lengviau, nes vakarai
vis labiau ilgeja, rytais is vis sviesu, tuoj bus px tie zenonai... iki rudens :)
Beje, jei lyginti gamyklini xenona, tai jis gerokai silpniau sviecia uz tuos
kinietiskus - lenkiant labai gerai matosi ant kiek pas juos stipriau apsviecia
kelia.
--
Virus

P.S. pas okulista buvau pries savaite, sake viskas ok :)