Tema: Re: Linzes Xenon
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-02-24 01:10:58
Nu jei labai noreciau xenonu, tai manau kad viskas padaroma, konkreciai tai
ieskociau panasios formos truputi smulkesniu ismatavimu lempu ir jas
perdarineciau, kadangi paprastose reflektorinese lempose apskritai nieko
nepanaudosi gaminant lesines..
 Man tai apskritai keista pasidare, kazkada ieskojau sportiniam interesui ar
bulkai kit'u yra, tai rezultate su lesiais nei vieno neradau, geriausia tai
kazkokios skardeles su maza skylute..