Tema: Re: Linzes Xenon
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-23 23:35:49
Nezinau ant kiek praktiskai, bet UK draudikai laiko, kad teorines galimybes
to padaryti nera. Kazkas ten su balastais kazkokiais. Kiek supratau,
gamintojai juos tiekia tik OEM pagrindu ir jei jau nusipirkai kazkoki
tiuningavimo kit'a ir pats tai pasidarei, tai jau neatitinka standartu.
Problema kiek supratau dar ir su temperaturomis. Atsieit pas xenonus jos
daug aukstesnes, todel jau gaminant automobili tai numatoma. Dar vienas
idomus niuansas pas juos tai, kad pavyzdziui koks lizingas nepriims atgal
automobilio su tokiu tiuningu - laiko, kad tai pabloginimas.