Tema: Re: C3
Autorius: em.de
Data: 2012-04-02 22:32:16
On 2012-04-02 16:57, padugne wrote:

> Seip kas mane pas bnv uzpypia, tai kad ji vaziuoja priklausomai nuo jos
> nuotaikos. Kaip kokia kaprizinga merga.
> Pvz siandien shuoliavo kaip stirna, o kita tokia pacia diena velkasi
> kaip kuinas. Ir xer suprasi kas jai nepatiko, klaidu ner.
> Jauciu reiks snargliuot loggeri ir daryt statistikas.

gal biski per jautriai reaguoji, kiek turejau benzininiu - visoms
panasiai. Turbut priklauso nuo oro slegio, dregmes, kuro kokybes ar dar
kokio velnio. Ypac pasireiksdavo vazinejant kalnuose - totaliai dingdavo
trauka. Todel jau n metu renkuosi tik dyzeli. Tas jeigu uzsiveda tai
vaziuoja kaip priklauso.