Tema: Re: C3
Autorius: audrius
Data: 2012-04-02 15:03:13
teko toki vairuot vilnius-palanga-vilnius, su dar 4 keleiviais, t.y. 5se vaziavom, 1.4hdi, baziniausias modelis, iki galo pakrauta mashina, idomumo delei paziurejau, tai gavosi vos daugiau nei max leistinas svoris.

kas blogai:
-kibiras einanax, jei kalbetume apie salono ispildyma ir siaip, bendra target rinka: "noriu mazos grazios zydros/salotines/blizgancios mashinytes", px kad anti-drivers car ir nieko gero apart minkstu sedyniu ir geresnes nei galetum tiketis garso izoliacijos
-galo vaziuokle: torsionas, tai nesupratau, ar del perkrovimo ar del nujotu amortiku/torsionu, tai jobinom galu i kelia bent 20 kartu, pradedant Lazdynu tiltu, baigiant 30kmh greiciu Jaku ziede, taip pat ir lygioj vietoj automagistralej
-variklis nebetrauke musu atveju nuo 100kmh
-ant kelio stovi prastai, turi visa laika aktyviai vairuot, nera taip, kad gali tik prilaikyt vaira pirstu

kas gerai: (sakykim, kad geriau nei _tikejausi_, nes bendras ispudis slabnokas)
-visai smagu mieste miesto rezimu: pavaros pakankamai tikslios, variklis traukia
-ekonomija gavosi ~5.5L/100km, kas yra tikrai neblogai musu salygom
-garso izoliacija geresne nei tarkim kitu panasaus dydzio mashinu, imu uz palyginima mazus japonus ir vokiecius arba tokius nesusipratimus kaip ford ka.

is tokio dydzio mashinu esu ilgiau vairaves tik 92'civic 1.5, 06' 207 pezha 1.4hdi, ~01' corsa 1.2 16v benza,
mano imho:
-jei nori panasios mashinos, tik biski geriau realizuotos, ieskok 206/207 dyzelio, zymiai geresnis variantas
-senas civicas nunesha visas sitas mashinas viskuo isskyrus visisku garso izoliacijos nebuvimu, ir galbut benzas be duju siais laikais jau kaip ir prabanga
-corsa vertas pasirinkimas, jei nebijai opelio zenlo, tik ziurek i 16voztuvu variklius, tie patys baziniausi visiskai buki

"Sergejus" <tomalu@takas.lt> parašė naujienų news:jl6var$7tb$1@trimpas.omnitel.net...