Tema: Re: C3
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-02 21:52:45
pas mane šuoliuoja... nu bet laaabai jau garsiai.

Šiaip tai realiai matau dvi priežastis. arba oro srauto matoklė, arba
DISA chaltūrina. Nes ant "neutralios" padėties sklendė stovi "aukštų
sūkių" padėty ir turi gausų nivalą žemuose sūkiuose. Ir bent jau ant
M43, jokio grįžtamo ryšio apie to reikalo veikimą nėra.