Tema: Re: Saugus devetas automobilis seimai?
Autorius: Vytautas
Data: 2012-03-30 15:33:51
atsiprasau uz klausima, bet kaip automobilis turejo buti devimas?
o jei rimciau tai manau beveik bet kuris didesnis automobilis jei buvo
nedauztas bus pakankamai saugus. dabar turimas opel vectra c universalas
saugumu visai nudziugino.vietos daug.
pamastymui - ar kartais neimanoma pagalves atjungti isemus saugikli? del
sito visiskai neisivaizduoju. del butinybes matyti vaika - o ne paprasciau
isigyti papildoma veidrodeli vaiku stebejimui? pries tai buvau isigijes, bet
ant dabartinio veidrodelio netelpa, tai labai jo pasigendu