Tema: Re: Saugus devetas automobilis seimai?
Autorius: RaR
Data: 2012-03-30 12:05:18
Tai kad yra tokios kėdutės, paprastai max iki 9 mėn amžiaus, kurios
tvirtinasi nugara į priekį. Skirtos pagrinde kūdikiams, kurie dar nemoka
sėdėti. Pritvirtinus tokią kėdutę galinėje sėdynėje vaikas žiūri veidu į
atlošą, nieko nemato, dažnai pradeda bliauti. Mes tokią kėdutę irgi
tvirtindavome ant priekinės sėdynės, tame automobilyje pagalvės nebuvo.
O kai jau paauga, pats sėdi, tada sodini gale į normalią vaikišką kėdutę.