Tema: Re: Saugus devetas automobilis seimai?
Autorius: RaR
Data: 2012-03-30 12:41:51
Skirtingi tie vaikai, gal ir priprastų, tik daug kas (tame tarpe ir mes)
net nepagalovoja kūdikio sodinti veidu į atlošą, todėl to ir nebando
daryti.

Bet kuriuo atveju tai tik kelių mėnesių reikalas, o jei vaikas gimsta
rudens pabaigoje, tai dažnai ir iš viso nedaug tokioje kėdutėje jį
vežioji. Vargu ar vien dėl tokios kėdutės tvirtinimo ypatumų tikslinga
keisti mašiną - keletą mėnesių galėtų kaip nors ir gale pasėdėti, o po
to persodini į normalią kėdutę.