Tema: Re: Octavia vs Cruze
Autorius: kewle
Data: 2012-03-29 14:49:14
Kiba Maskvoj važinėsi? Aš su tokia variklio dėžės kombinacija vln į 11 tilpdavau :)
O garantinio termino neduodam tokio amžiaus mašinoms. Egzistuoja tik neoficiali garantija - jei tik išvažiavus (nu ir per protingą laiko tarpą) kas nors rimto ištiks - mūsų bėdos.

--
'(oo)'

"dzonis" <nke230@one.lt> parašė naujienų pranešime:jl1gqr$g71$1@trimpas.omnitel.net...