Tema: Re: Octavia vs Cruze
Autorius: dzonis
Data: 2012-03-29 12:31:57
Tai , kad ir ne is gatves neduodi automatiniam C5 -10%  :(   , uzrugs jis
pas tave uz tokia kaina :)

"kewle"  wrote in message news:jl19fj$5l1$1@trimpas.omnitel.net...

gali ir toliau netikėt :P
pabandyk atėjęs "iš gatvės" pas mane 10 proc. nusiderėti :)))

o į newsus retkarčiais aš pasiūlau tai, ką man pavyko nupirkti už tikrai
gerą kainą - ir, jei nupirks iš manęs greitai - pakaks man navaro ir
dvigubai trigubai mažesnio

elementarno, Watson

--
'(oo)'