Tema: Re: Octavia vs Cruze
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-26 22:33:20
Aš apynaujį auto imčiau tik su ESP, bent jau man asmeniškai tai labai
geras dalykas, nes sureaguoja greičiau nei kad pats spėtum, nu nebent tu
ten kaip koks svytas, esi patyręs ralio dalyvis, tada px matyt.
Šiaip už 40k galima jau paimt kažką nebūtinai labai naujo, bet nė kiek
neblogesnio. Bent jau koks avensis už octaviją važiuoja visaip kaip
geriau - tyliau, minkščiau, komfortiškiau (pats savo laiku rinkausi tarp
šitų dviejų). Noriu pasakyt, kad gali laisvai žiūrėt klase didesnį auto
nei golfas, jei paimsi 3 metų senumo su iki 100k rida, problemų ilgai
nematysi, bet važinėsi daug smagiau.